Klacht: beëindigen abbonement

op 13 juli 2017 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik probeer het abonnement te beeindigen. Via instellingen lukt niet, ontvang geen nieuw wachtwoord per mail. Op bericht via contactformulier is geen reactie gekomen. Mail van huurbemiddeling heb ik nooit ontvangen in de abonnementsperiode.

Indien ik een schriftelijke bevestiging ontvang van uitschrijving. Tegemoetkoming gemaakte kosten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Status: Gesloten op 8 juli 2017 om 18:09 uur

Dit hebben wij u op 14 juli nogmaals bevestigd:
13 juli 2017
16:42 uur

Vraag:Beste heer/mevrouw, Ik heb afgelopen week al een verzoek tot uitschrijven ingediend. In heb hier tot op heden geen bevestiging of reactie op gekregen. Graag verzoek ik om mij dit toe te sturen of mij te bellen op 0622702532 Met vriendelijke groet Marloes Thijs

Antwoord: Wij hebben uw abonnement op 8 juli 2017 voor u stopgezet. Dit hebben wij u ook bevestigd. 7 juli 2017 23:34 uur -   Vraag:Beste heer/mevrouw, Graag wil ik per direct mijn abonnement opzeggen voor het huur aanbod. Graag ontvang ik een bevestiging van dit schrijven, Met vriendelijke groet, Marloes Groenhart Antwoord: Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet. U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 27 juli 2017 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod. Status: Gesloten op 8 juli 2017 om 18:09 uur

Status: Gesloten op 14 juli 2017 om 08:16 uur

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door m.groenhart