Klacht: Bedrag wordt niet aangepast na extra aflossing

op 29 september 2017 over Stater in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben drie hypotheken lopen bij Westland Utrecht bank. tw konstanthypotheek,spaarextra hypotheek en een konstant hypotheek. Nu zijn wij al een paar jaar extra aan het aflossen op laats genoemde. maar men weigert het bedrag van de betaling op deze hypotheek aan te passen, gaat weliswaar over paar tientjes maar toch. Stater is van mening dat men juist handelt en loopt te schermen met percentages. Wij gaan ervan uit dat als je extra aflost het bedrag naar beneden gaat en je minder per maand hoeft te betalen. Ondanks alle contacten krijgen wij niet gelijk. en worden onbeschoft behandeld.

Gewenste Oplossing:

Als men het te betalen bedrag conform de extra aflossing naar beneden brengt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stater over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door tonenriani