Klacht: Bedrag wordt niet aangepast na extra aflossing

op 29 september 2017 over Stater in de categorie Hypotheken

Wij hebben drie hypotheken lopen bij Westland Utrecht bank. tw konstanthypotheek,spaarextra hypotheek en een konstant hypotheek. Nu zijn wij al een paar jaar extra aan het aflossen op laats genoemde. maar men weigert het bedrag van de betaling op deze hypotheek aan te passen, gaat weliswaar over paar tientjes maar toch. Stater is van mening dat men juist handelt en loopt te schermen met percentages. Wij gaan ervan uit dat als je extra aflost het bedrag naar beneden gaat en je minder per maand hoeft te betalen. Ondanks alle contacten krijgen wij niet gelijk. en worden onbeschoft behandeld.

Als men het te betalen bedrag conform de extra aflossing naar beneden brengt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stater over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Stater in behandeling genomen

Heeft op 15 november 2017 om 11:11 geantwoord

Weer wordt ik niet gehoord. Ik reken niet in procenten maar in centen. Ik ga ervan uit dat als ik extra inlog mijn premie ook lager wordt. Kennelijk doen jullie hier niet aan. Ook wordt mijn verzoek om rentemiddeling niet gehonoreerd. Heb dit nu al verschillende malen gedaan maar totaal niet de reactie die ik verwachte. Door werkeloosheid zocht ik hierin een oplossing om tot lagere kosten te komen. Ook mijn verzoek om met jullie in gesprek te gaan wordt niet wordt ook niet gereageerd. Echt heel jammer en zal jullie ook zeker niet aanraden. Zeker niet sinds stater de zaken behartigd.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stater een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stater

Heeft op 29 november 2017 om 09:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door tonenriani