Klacht: bedonderd door vezekeringsarts en arbeidsdeskundige

op 11 september 2018 over UWV in de categorie Overheid

pas geleden bij verzekeringsarts moeten komen voor wia- keuring.
heb 2 jaar ziekte-wet erop zitten, dat stopt dan, en moet je een wia uitkering aanvragen.
had een afspraak om 9.45, werd om 10.10 opgehaald door arts.
gesprek was zeer kort en arts was merkzaam geirriteerd, kon ook merken dat wat ik vertelde totaal geen nut had, hij had waarschijnlijk al lang zijn oordeel klaar.
gesprek bij arbeidsdeskundige verliep precieus hetzelfde, ben door deze persoon ook helemaal niet ingelicht over de stand van zaken.
daarnaar toen de papieren terug kwamen van deze heren, stond er informatie in, wat ik helemaal niet verklaard of verteld had, dat ik had verklaard dat ik ander werk kon doen zoals b.v.beeld productiewerk.
maar dit heb ik namelijk nooit verklaard, heb hun namelijk verteld dat mijn gezondheid verder achteruit is gegaan.
afijn deze heren stemmen hun verhaal op elkaar af, zodat het weer keurig klopt voor de verzekering. deze arts en arbeidsdeskundige voegen informatie toe, zodat het klopend is voor hun raportage.
heb gelijk bezwaar ingediend, maar sta nog steeds perplex dat een arts zo zit te liegen, dacht dat een arts de eed van hippogrates moet afleggen,
dat ze mensen helpen en niet liegen, ook spreekt deze arts zichzelf tegen in zijn raport, zeer triest dat het er zo aan toe gaat,ik krijg in ieder geval wel een wga-vervolguitkering, deze zit wel 3 keer onder het sociaal minimum inkomen, dat wil zeggen dat ik door deze beoordeling binnenkort dakloos wordt, en dat mijn schulden weer zullen oplopen.
nee een eerlijke beoordeling krijg je niet, maakt hun ook niet uit, als je maar uit die verzekering bent?????
met vriendelijk groeten, een vrachtwagenchauffeur die maar 27 tropenjaren gewerkt heeft van gemiddeld 80 uur per week.
als je dan lichamelijk of geestelijk iets gaat mankeren, ja dan ben je pas echt de sigaar, met deze overheid???
ongelooflijk hoe je word neergezet door deze overheid, altijd keihard gewerkt, word je ziek, nou dan laten ze je vallen als een baksteen.
sta nog steeds perplex dat deze mensen zo kunnen zitten liegen.
ben nu afgekeurd voor 47,34 procent als vrachtwagenchauffeur, terwijl ik dit werk deed voor de volle honderd procent?????

nou ten eerste eerlijk behandeld worden, ten tweede had deze arts mij moeten afkeuren, ik heb nu een wga uitkering, en dat had een iva uitkering moeten zijn.deze mensen keuren mij wel af voor mijn werk als vrachtwagenchauffeur, maar word daar geen 75 procent of 100 voor afgekeurd, dat vindt ik vreemd, dat werk deed ik ook altijd voor 100 procent.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door markdekock