Klacht: Bed betaald en gekocht via groupon, geen contact te krijgen met bedmasters

op 20 december 2012 over Bedmaster.nl in de categorie Beddenketens

In oktober heb ik een groupon gekocht voor een boxspring bij bedmasters. Het bed is besteld en betaald. Deze week ben ik verhuisd en uiteraard benieuwd waar mijn bed blijft. De hele week wordt er bij Bedmasters niet opgenomen en is er geen contact met het bedrijf te krijgen, maar ik heb wel een bed gekocht!!! Graag wil ik zsm dat het bed geleverd wordt of mijn 600 euro terug!!

Dat ik zsm mijn bed in alle volledigheid geleverd krijg of mijn geld terug!! En uiteraard een reactie vanuit bedmasters. Dit kan echt niet. Ik begin sterk het gevoel te krijgen dat ik ben opgelicht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bedmaster.nl in behandeling genomen

Bedmaster.nl

Heeft op 10 april 2013 om 13:54 geantwoord

Wij als Bedmaster en Viscomedical excuseren ons voor het niet kunnen beantwoorden van de reacties en klachten.
We waren bezig met het vernieuwen van de site.En dat heeft ons eerlijk gezegd veel tijd en moeite gekost.
Als we moeten reageren over de situaties van de niet geleverde en verkeerd gaande bestellingen kunnen we het zo uitleggen, De een of ander moest groupon regelen en dat is jammer genoeg niet gebeurd. En moesten we alles zelf regelen. Voor de leveringen van de boxspring’s en dat is heel erg slecht gegaan ( in de tijd wanneer er bestellingen werden gedaan door de hoge drukte waren er weinig collega’s die het niet konden bijhouden met het reageren op klachten, beantwoorden van de telefoons. Nu doen we ons uiterste best om iedereen goed te helpen en te woord staan.
Ik neem aan dat u kunt begrijpen dat er weleens kleine fouten kunnen gebeuren in elk bedrijf en die fouten kunnen soms heel erg hoog oplopen, omdat te voorkomen hebben we zeker een aantal maatregelen genomen.
Er staat ook bij dat we geen juiste adres hebben terwijl we ALTIJD op de veilingweg 46 en 54 zitten.
Iedereen is altijd van harte welkom om ons showroom en magazijn altijd te bezichtigen.
Wij zouden het heel erg fijn vinden en dankbaar zijn als u de klachten kunt verwijderen, (namens ons bedrijfsnaam te beschermen!!)
Mocht er vragen zijn /onduidelijkheid of andere zaken, dan kunt u altijd gerust bellen naar 0105110811.
U kunt ons ook volgen op Bedmaster.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bedmaster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door isvanoort1