Klacht: BEAU

op 01 juni 2021 over RTL 4 in de categorie Omroepen

ik vind wel jammer van het programma dat er veel wordt gezegd en gepraat en iedereen krijg ze zegje maar zodra er komt tot Het Woord van God wordt er gekapt of wordt er arrogant en kleiner iemand die ook recht heb in de wet om toch in de samenleven te kunnen leven, er wordt heel veel leugens verteld maar over Het Woord van God is er geen LEUGENS dat is duidelijke, ik dient een klachten in van wegens het geloofd, omdat alles is gebaseerde op geloofd zoals je geloofd in de prik dat je gezond blijft. dat is geloofd en dat vind ik niet op zijn plaats van BEAU om iemand zijn mond te snoeren en te zeggen dat hij moet zijn mond houden , zo werk het niet er is vrijheid en de vrijheid moet tellen voor iedereen , het word gezegd dat er zijn een kleine groep dat het niet wil en dat moet gerepeteerd worden en dat gebeurd het niet en dat vind ik niet op zijn plaats , als wij zien de andere groepen zijn ze ook een kleine groepen maar ze worden wel gerepeteerd je kunt draaien naar rechts en of naar links maar HET WAARHEID kan je niet stoppen, ik komt voor mijn geloofd in JEZUS CHRISTU en verteld mijn nu als je durf dat Hij niet betstaat en ik ben klaar hoe je wil waar je wel deze te bewijzen en weet er dat GOD bestaat .

Tevreden ? dat wordt is een dure wordt dat je kan niet kopen.
tevreden zijn kan het nooit zijn in deze wereld van leugens en haat , er is geen tevredenheid las je leven niet goed kunnen leven, en zonder GOD kan je dat niet doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door uny