Klacht: bang makerij

op 02 oktober 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Ik krijg van medium Amanda mailtjes over naderend onheil en moet ik binnen drie dagen reageren om dit te stoppen. Doe ik dit niet dan zijn de gevolgen niet te overzien.

Di vind ik dus echt niet kunnen. Mensen die hier gevoelig voor zijn zullen uit angst reageren. Dit is zo misleidend en angst aanjagend, dit zou niet mogen. Ik dien hier dus een grote klacht over in!

Ik ben tevreden als Medium Amanda niet meer zulke mails zou mogen sturen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:58 geantwoord

Beste heer, mevrouw Holland,

In uw bericht geeft u aan dat u de berichten van medium Amanda niet op prijs stelt. Wij vinden het jammer dat u de e-mails van medium Amanda vervelend vindt.

U kunt zich altijd afmelden door u uit te schrijven via de afmeldknop.Deze kunt u onderaan de e-mails vinden.

Support Team Medium Amanda

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:12 geantwoord

Deze oplossing zegt nog niets over de inhoud van de mails die medium Amanda rondstuurt. Dit zou niet mogen. Door mijzelf uit te schrijven om geen mails meer van haar te ontvangen lost het probleem niet op. En zullen andere mensen nog steeds door haar op deze manier benaderd (lastig gevallen) worden.

Alle klachten die gemeld zijn door klara1000000