Klacht: Bambix 8 granen smaakverandering, klontvorming en ruim 58% prijsverhoging

op 10 augustus 2020 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik en mijn zoontje eten regelmatig Bambix 8 granen, maar ik schrok onlangs van de wel heel erg kleine verpakking, slechts 200 gram i.p.v. 250 gram. Daarnaast was de prijs verhoogd van € 1,49 naar € 1,89, waarmee Bambix 8 granen ruim 58% duurder is geworden! Mag ik dit niet normaal vinden?! Verder is de smaak sterk veranderd en is die veel minder lekker. Tevens treed er enorme klontvorming op (ik krijg alles niet eens opgelost), wat ik nog nooit heb meegemaakt!

Graag z.s.m. terug naar hoe het was, want het is toch raar dat ik Bambix al 46 jaar ken en de smaak onveranderd was en dat dit nu ineens is gewijzigd! Verder moet de prijs van de nieuwe verpakking omlaag naar € 1,19 (of de inhoud moet omhoog), want anders komt er geen Bambix meer! Ik heb nu noodgedwongen een pak Brinta (400 gram!) gekocht, dezelfde smaak zoals altijd en een veel betere prijs!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 11 augustus 2020 om 16:15 geantwoord

Beste Robert,

Bedankt voor je opmerking over Olvarit Acht Granen! Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij willen je opmerking graag persoonlijk met je bespreken, maar hebben je helaas niet kunnen bereiken. Zou je daarom zelf telefonisch contact met ons op willen nemen? Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 022 2626 (maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 22.00 uur en zaterdag/zondag van 10.00 tot 18.00 uur)

Manouk
Nutricia Kindervoeding Service