Klacht: Bakken worden al een maand niet schoon gemaakt

Crazycraze op 02 september 2021 over Kliko Collectieven Almere in de categorie Algemeen, Gemeente

Wij hebben voor 120 euro een abbonnement bij Kliko collectieven voor de reiniging van de dua bak en plastic bak. De laatste tijd is de reiniging van onze bakken onbetrouwbaar gebleken. Voor zover het me lukte contact te krijgen was het andwoord. Wegens sterfgeval konden we niet komen, prive omstandigheden verhinderde de reiniging. Twee weken geleden gebeld en kliko collectieven gaf aan met de uitbreiding van het wagenpark bezig te zijn en afgelopen week de reiniging te hervatten. Deze week is er wederom niet gereinigd. Ze reinigen nu al ruim een maand niet meer. Heb een mail gestuurd met de mededeling dat ik de dienst bij hun beeindig en de helft van mijn abbonnementsgeld 60 euro terug wil hebben. Tot nu toe nog niets van ze gehoord.

60 euro retour op mijn rekening, beeindigen dienstverlening per direct.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kliko Collectieven Almere

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kliko Collectieven Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Crazycraze