Klacht: Bakken ellende

op 03 juni 2021 over Huisvuilcentrale (HVC) in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Onderstaande klacht op 20 mei verzonden aan HVC, daarop een reactie gekregen dat het is doorgestuurd en er binnen 3 werkdagen een reactie zou komen. De week erop kreeg ik te horen dat het naar de verkeerde afdeling is gestuurd en dat ik weer binnen 3 werkdagen reactie zou krijgen, helaas op 3-6 nog geen reactie mogen ontvangen, na contact via chat krijg ik te horen ik zal het nog een keer aankaarten bij de afdeling en klaar. Sorry maar zo ga je toch niet met je klanten om.

Goedendag, Er bestaat in onze straat onduidelijkheid wie waar zijn bakken dient neer te zetten. Nu staan er bakken voor voertuigen/parkeerplaatsen, dit lijkt me niet de bedoeling. Zouden jullie opheldering kunnen verschaffen waar de bakken geplaatst dienen te worden ? Dit is zeer hinderlijk als ik op donderdagochtend eerst een rij bakken voor mijn auto dien weg te halen voor ik kan vertrekken.

Bij een spoedige en goede oplossing

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oscardeur