Klacht: Badoo weigert mijn profiel te verwijderen

op 30 juni 2012 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Ik heb twee maanden terug mijn account verwijderd. Volgens de richtlijnen zou deze na 30 dagen verwijderd worden. Na 6 weken was de pagina nog online. Ik heb ze dit via hun klantenservice bekend gemaakt. Ik kreeg een e-mail met de mededeling dat de profiel alsnog verwijderd zou worden. Dit gebeurde ook na enkele dagen. Nu is de profiel zonder mijn instemming weer geactiveerd. Ik heb geen toegang meer, maar ik ben voor de rest van mijn leven op zoek naar allerlei contacten die zij zelf verzinnen. Ze regaeren ook niet meer op mijn verzoeken. Dit betreft misbruik van mijn persoonsgegevens en ik wil dat deze profiel per direct verwijderd wordt.

Profiel per direct verwijderen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Badoo.com

Heeft op 19 juli 2012 om 17:15 geantwoord

Het kan gebeuren dat Google haar zoekresultaten nog niet heeft bijgewerkt, ondanks dat wij het profiel al hebben verwijderd. Wij kunnen helaas niet deze link per direct uit Google verwijderen, maar we hebben wel een verzoek bij Google ingediend om het zo spoedig mogelijk te verwijderen. Vaak worden zulk soort verzoeken binnen 48 uur door Google verwerkt.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Badoo.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mnma