Klacht: Baby 8-weken oud onterechte ondertoezichtstelling (OTS) en uithuisplaatsing (UHP) door valse kindermishandeling melding (AMK)

op 24 december 2012 over Bureau Jeugdzorg in de categorie klachtmelden

Mijn baby dochter van toen bijna 8 weken oud is met spoed onterecht uithuisgeplaatst (UHP) met zonder gronden door Bureau Jeugdzorg Rotterdam (BJZ) en de Raad voor de Kinderbescherming (RvdK). Door een valse AMK melding van het ziekenhuis Erasmus MC. BJZ / RvdK doen niet aan waarheidsvinding en feitenonderzoek! Daardoor kregen we later een V-OTS en 4 dagen later UHP allemaal achter onze rug om! Zonder dat we verhoord werden door de partijdige kinderrechter en die ook nog is bij BJZ werkt is belangenverstrengeling! Dit gebeurde allemaal met veel geweld, onder bedreiging, onderdrukking, stalking en intimidatie! Terwijl we wekelijks langs onze eigen huisartsen gingen en ze altijd kerngezond was beoordeeld! Keer op keer werd bevestigd door de huisartsen en door BJZ / RvdK dat alles goed ging met mijn dochter! Zelfs 1 dag voor de UHP waren wij nog langs onze eigen huisarts geweest voor een grondige oriënterende lichamelijke controle en de huisarts beoordeelde dat mijn dochter kerngezond was! 1 dag daarna tijdens en na de UHP vertoond mijn dochter nog steeds ernstige symptomen van kindermishandeling, kindermisbruik en verwaarlozing door de schuld van BJZ / RvdK! Ook werd kort na de UHP de moeder van mijn dochter ontvoerd door BJZ in een grote luxe geblindeerd auto waar zij werd bedreigd! We hadden juist op onze eigenkracht een uitgebreid professioneel zorgnetwerk en familienetwerk dat BJZ / RvdK vakkundig hebben afgebroken! We krijgen ook geen inzicht in de volledige dossiers en van de huisarts van het pleeggezin! Omdat BJZ / RvdK waarschijnlijk veel te verbergen hebben!? De UHP gebeurde sinds “12 juni 2012”. De UHP live filmbeelden zijn te bezichtigen op YouTube: ( https://youtu.be/sX-WrmGE1Ls ) Nu is mijn dochter al ruim na 6 maanden tijd onterecht nog steeds zonder gronden OTS en UHP! De partijdige kinderrechters hebben sinds december weer met 4 maanden verlengd tot maart 2013. De rechtspraak en BJZ / RvdK zijn ook geregistreerd als officiële commerciële partners! Terwijl de pleegouders na 12 maanden zeggenschap krijgen waardoor zij het kind kunnen adopteren! Wat de pleegouders ook al met het andere pleegkind gedaan hebben! De moeder krijgt 1 uur per 1 a 2 weken bezoekuur, en ik de vader van mijn eigen dochter maar 45 min gezien in een half jaar tijd! Dat is gewoon oudermishandeling, oudervervreemding en staat gelijk als ernstige psychische kindermishandeling! Mijn dochter wordt helemaal geïsoleerd van andere vele familieleden! Het is onmenselijk en het is vreselijk om te ervaren wat zij ons voor onrecht aandoen! Terwijl wij altijd een perfect gelukkig harmonieus gezin waren met zonder problemen! Ons gezin is onterecht helemaal ontwricht en kapot gemaakt door BJZ / RvdK / Rechtbank! Dat zij op hun geweten hebben en dat voorgoed mensenlevens traumatiseert en beschadigd! Sinds het begin heeft BJZ / RvdK opzettelijk onze harmonieuze liefdevolle gezin en relaties proberen te verstoren, te verbreken en om ons tegen elkaar op te zetten door onrust en angst te zaaien! Moeder van mijn dochter mocht van BJZ / RvdK niet meer met mij de vader omgaan anders zal ze nooit meer een bezoekuurtje krijgen of haar dochter terug zien! Hierdoor is mijn harmonieuze liefdesrelatie en gezin helemaal verwoest! Onze mensenrechten, gezinsrechten en familierechten zijn ernstig geschonden! Dit is een vorm van pure terrorisme met veel machtsmisbruik, bureaucratie en corruptie door BJZ / RvdK en de Overheid! Het is systematische mensenmishandeling, kindermisbruik, kinderroof en kinderhandel allemaal door de leugens, list, fraude en bedrog door Bureau Jeugdzorg (BJZ) en de Raad voor de Kinderbescherming (RvdK). !!!

Ondertoezichtstelling (OTS) en Uithuisplaatsing (UHP) onmiddellijk eraf! Ons eigen kind moet met spoed terug geplaatst worden naar beiden biologische ouders! Plus forse schadevergoeding en schadeclaim! Neem voor de oplossing A.U.B contact op met: info@jeugdzorgslachtoffers.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stopjeugdzorg