Klacht: autorisatie aanvragen.

op 27 mei 2016 over American Express in de categorie Creditcards

Geachte heer/mevrouw,
ik heb een klacht over de manier hoe ik ben behandeld door uw bedrijf.
ik ben eigenaar van een juwelierzaak in Amsterdam.
Een klant van ons heeft het vertrouwen aan mijn gegeven om haar trouwringen voor haar te maken.Dit zie ik als een persoonlijk mijlpaal als iemand die President is van een groot Amerikaans bedrijf.
ik heb de trouwringen naar alle tevredenheid van deze klant vervaardigt. Zij heeft haar AMEX kaartnummer voor mij achtergelaten om een autorisatie te vragen.
ik ben nu al 2 weken bezig om een autorisatie te krijgen eerste instantie begrijpen veel medewerkers niet of dit zo mogelijk is dan moet gaan mailen krijg nog een de verkeerde mail adressen nadat ik 2 keer via de mail om autorisatie aan vroeg toch maar weer bellen nu kreeg iemand aan de lijn die het snapte gaf ons autorisatie code 21 daarna weer 51 wij wachten alweer 2 weken op ons geld. vandaag maar weer gaan bellen wij ktijgen nu een nummer 78 als code moeten weer 4 werkdagen wachten hoe weet zeker dat het dit keer goed gaat trouwdatum is volgende week vrijdag en de ringen moeten opgestuurd worden naar Dallas ik knijp hem nu of alles optijd goed komt ben zeer nerveus alle schade zal dan op mijn conto komen u begrijp dat ik hier niet op zit te wachten. slechte zaak van jullie en ik zal
jullie dan ook aansprakelijk moeten stellen voor jullie slechte dienstverlening.

Als u voor zorg draagt dat ik mijn geld voor woensdag binnen heb.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wirin juwelier