Klacht: Automatische verlenging proef abonnement

op 21 april 2017 over Rendement in de categorie Magazines

Wij wijn in december benaderd door Rendement uitgevers, met de vraag of wij kennis wilde maken met hun bladen. Op dat moment heb ik aangegeven dat ik er eigenlijk niet zo op zat te wachten en dat ik bang was dat deze niet gelezen zouden worden. Na enig aandringen zou ik het 3 maandenkunnen uitproberen en zou ik alleen de verzendkosten betalen. Ik zou nergens aan vast zitten. Maar niks blijkt minder waar. Na 3 maanden blijft het doorlopen en krijg je een leuke factuur. Ik heb hierop contact gehad met Rendement uitgeverij, zij zeggen dan dat er misschien een misverstand is geweest tijdens het telefoongesprek, maar bij de eerst uitgave er een brief zat waar dit wel degelijk in stond. Ik heb de brief erbij gezocht en het blijkt dat het tussen een hele hoop blabla inderdaad vermeld staat. Zij hebben mij nu aangeboden dat ik 1 abonnement mag stop zetten per direct maar de andere moet blijven doorlopen.
Nu betaal ik dus voor iets waar ik niets mee doe, terwijl dit tijdens het telefoongesprek al duidelijk naar voren was gekomen. Als het nu zou gaan om een paar centen zou je mij niet horen maar meer als honderd euro voor iets wat je niet gebruikt vind ik toch best veel geld.
Ik voel me behoorlijk opgelicht.

Beide abonnementen zijn stopgezet en ik me geld terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Auto Service Portaal