Klacht: Automatische verlenging

op 04 mei 2016 over Rendement in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan me volledig aansluiten bij de klacht van LJvdS dd 29 april. Ik heb zelfs , toen ik telefonisch werd benaderd, expliciet gevraagd of ik nergens aan vast zat. Dit is mij toen bevestigd. Ik heb zojuist gebeld en nu is gezegd dat door het verzenden van de welkomst email ik ook de algemene voorwaarden geaccepteerd zou hebben. Ik heb deze morgen een email gestuurd, maar nog geen bevestiging van ontvangst.

Zeer ontevreden over deze gang van zaken

Gewenste Oplossing:

Als erkend zou worden wat ik destijds telefonisch heb besproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door VRS