Klacht: automatische incasso blijft terwijl ik me al 3 maanden heb uitgeschreven!!

op 23 januari 2014 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb vanaf september gebruik gemaakt voor 1 maand van de bemiddeling. Ik heb in oktober en nog een keer in november opgezegd!! Nog steeds wordt er geld van mijn rekening afgeschreven. Ik heb nu de bedragen van januari en december gestorneerd en wil heel graag dat jullie me uitschrijven!!!

E.T.

Dat jullie me uitschrijven en accepteren dat ik de twee afschrijvingen van de afgelopen twee keer(januari en december)heb gestorneerd.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 24 januari 2014 om 09:14 geantwoord

Geachte mevrouw Tiesma,

U heeft zich op 9 augustus 2012 voor het eerst bij ons aangemeld voor de nieuwsbrief. Vervolgens heeft u op 10 augustus 2012 een abonnement afgesloten. Dit abonnement heeft u op 7 september 2012 opgezegd om zich vervolgens op 18 september 2013 weer aan te melden voor een abonnement. Voor dit abonnement hebben wij nooit een opzegging ontvangen. Wij hebben dit nu voor u stopgezet en uw inschrijving verwijderd.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ellendebie