Klacht: Automatische incasso?

op 28 januari 2014 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mij een keer aangemeld en dacht ook dat het eenmalig was. Vandaag zag ik dat er van mijn rekening 19,95 euro is afgeschreven en ging checken dat het blijkbaar elke maand is??? Ik vind wel dat jullie dit beter op de website moeten vermelden en je kan ook nergens vinden hoe er contact met jullie opgenomen kan worden. Ik ben zelfs al paar maanden niet actief geweest, dat jullie daar ook niks mee doen??? Makkelijk geld verdienen hoor! SLECHT!

Geld terug!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 28 januari 2014 om 12:09 geantwoord

Geachte mevrouw Wan,

Op onze website kunt u duidelijk navolgende tekst lezen:

Abonnement

Waarvoor een abonnement, u adverteert toch met gratis aanbod?

U kunt gratis inschrijven op onze mailing met het beschikbare huurwoningaanbod. Als er in de door u opgegeven plaats/regio nieuw woningaanbod beschikbaar is gekomen ontvangt u daar dagelijks een kort bericht van. Als u vervolgens meer details van het object wilt inzien en op de aanbieding wilt kunnen reageren, dient u een abonnement af te sluiten. Er is al een abonnement vanaf € 14,95 per maand.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu "Instellingen" en de optie "Mijn account" waar u de keuze "Account verwijderen" kunt gebruiken. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hanteert u een opzegtermijn?

Ja, wij hanteren een opzegtermijn van slechts 24 uur. Als u tenminste 24 uur van te voren uw abonnement opzegt zal het niet meer verlengd worden.

Betalingsmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Als u ervoor kiest een abonnement te nemen dat kunt u veilig betalen via een Online machtiging. Deze wordt afgehandeld door onze DOCDATA PAYMENTS. Deze naam ziet u achteraf ook vermeld staan op uw bankafschrift. Bij een Online machtiging zal er tot wederopzegging de abonnementskosten worden afschrijven van het opgegeven rekeningnummer. Dit gebeurt binnen enkele dagen nadat de betalingsgegevens zijn verwerkt.

Op dezelfde pagina waar bovengenoemde tekst op staat staat ook hoe u met ons in kontakt kunt komen (adres en link naar contactformulier).

U heeft inmiddels uw abonnement vanmorgen om 11:21 uur via onze site zelf stopgezet.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door funny28