Klacht: Automatisch verlengen

op 08 juli 2016 over Rendement in de categorie Magazines

Ik ben telefonisch benaderd geworden voor twee proefabonnementen tegen de prijs van de verzendkosten. Tijdens dit gesprek heb ik specifiek gevraagd of ik aan een automatische verlenging zou hangen en mij werd verteld dat dit NIET het geval was. Vervolgens werd het automatisch verlengd en kreeg ik de rekeningen toegestuurd. Hierop heb ik een bezwaar geschreven en een voorstel als reactie terug gekregen. Vervolgens contact gehad, zij met mij. Ik heb toen aangegeven pas te willen praten over verder zaken doen als dit werd opgelost. De klantenservice zou met mij contact opnemen. Dat is niet gebeurd.

Nu krijg ik net een aanmaning met extra kosten. Ik heb meteen naar ze gebeld en ze vertellen mij dat de persoon die ik aan de lijn heb gehad, en die mij verteld heeft dat de klantenservice contact met mij zou opnemen, een andere takt van het bedrijf was en op een andere locatie zou zitten. Geen idee wat allemaal misgaat binnen dat bedrijf.
Lang verhaal kort, ik heb net 324 euro overgemaakt en voor wat? Ik ga over drie uur op vakantie en heb het overgemaakt zodat ik nog een poot heb om op te staan. Wie weet ze allemaal voor argumenten gaan aandragen.

Minimaal de kosten van de twee abonnementen gecrediteerd. De 100 euro buitengerechtelijke kosten interesseren mij nog nieteens.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sander Bachaus