Klacht: automatisch incasso / telefonisch niet bereikbaar

op 18 oktober 2016 over squla in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik wist niet dat het abonnement automatisch verlengd werd. Maar okee dat kan een fout van mij zijn. Nu heb ik meteen per direct het abonnement opgezegd, ik wilde echter ook even telefonisch contact maar dit kan dus niet. Na de zoveelste vervelende mail, toch maar eens het verzoek gedaan of ze mij willen bellen. Ik ben nog aan het wachten……

Gewenste Oplossing:

Als het bedrijf telefonisch contact met mij zoekt, zodat duidelijk is hoe de zaken ervoor staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over squla

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over squla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lacroix