Klacht: Auto “gekocht”, nooit meer wat gehoord

op 07 oktober 2017 over Garage Wormerveer in de categorie Garagebedrijven

Half augustus heb ik bij Garage Wormerveer een proefrit gemaakt in een Ford Fiesta. De auto beviel goed en dus heb ik met eigenaar Leffert afspraken gemaakt. De remblokken en remschijven zouden worden vervangen en de auto zou nog op kenteken worden gezet omdat hij uit Duitsland geïmporteerd was. Dit zou ongeveer 2 weken duren en vervolgens zou ik worden gebeld. Na 2 weken heb ik zelf contact opgenomen en werd mij door een ander verteld dat de auto niet meer bij Garage Wormerveer stond, maar dat deze meneer niet de actuele stand van zaken wist en dat ik de eerste zou zijn die iets zou horen als de auto klaar was. Inmiddels zijn we 7 weken verder en heb ik nogmaals gebeld (werd niet opgenomen) en gemaild (nooit mail terug gehad), maar niks meer gehoord.

De auto hoef ik niet meer omdat mijn vertrouwen in dit bedrijf weg is. Een verklaring waarom er op deze manier met klanten wordt omgegaan zou ik op prijs stellen, maar eigenlijk dient deze klacht meer als waarschuwing voor andere (toekomstige) klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden F