Klacht: Auto deze tijd 85% caputen make demontage too loos

op 10 juli 2017 over Lageautokosten.nl in de categorie Garagebedrijven

Autobedtijf boss vrouw pools ik orobieren vraag pilicie rdw alles person niets heloen min auto demontage alles .2 dag reperacie .koop banden ,ik ben caputen mij naden weg i heb niet good. Make apk u orobieren spreken ik ben probleme met motor met ales .niet proble good betalen apk .auto alltijd niet good demontage carosserie motor ook weg vin nummer mij auto
Ook komen naarij thuis . Laaste tijd mij sliten + Sleutels van de auto waren flat sleutels samen .vrouw make cope ik belle elkadag naar polutie rijde naar kantor politie niets helpen rde ook niet make for mij .mij tihuis ooen bookservise mih auto met sticker orginale weg .ik melden niets ook ook bell mij mobike iet probieren belle maar pokitie jij heb kinder probieren belle problems make . Garage spreken .deze moment auto veel slecht erste facruren andre autobedrijf 570euro bettalen.autoklich make alles auto wachte for reperatie ook demontage good bisnesen btw free groote groopen criminale pitie nie make for problen ik ben in thuis veel documenten ook verzerkering niet helpe slecht for mij .ik ben niet werek ik ben ziek .ook niet treug na werek .ik ben 850 e + frouw solaris .ik niet heb geld ook reperatie probieren vraag helpen .helpenake best mij mobile 0687747570

Autobedrijf pools boss vrouw Malgorzata Maciejowska,

Alle klachten die gemeld zijn door Marcin Nikiel