Klacht: Assistente huisarts neemt telefoon niet op.

op 14 juli 2017 over Gezondheidscentrum Het Zomerhuis in de categorie Zorginstellingen

De telefonische bereikbaarheid van mijn huisarts Dokter van den Hurk is al vele jaren een zeer groot probleem. Ik maak hier regelmatig een opmerking over maar daar wordt niets mee gedaan. Het is erg druk en we werken keihard krijg ik dan als reactie te horen. Waarop ik dan antwoord: dat is het bij jullie al vele jaren, doe daar eens wat aan of moet ik een klacht hierover indienen? Dat moet u vooral doen maar dat zal niet helpen dit op te lossen. Misschien dat het bij een andere praktijk beter is? Met andere woorden: als het je niet bevalt dan zoek je maar een ander. Is dat de oplossing? Heb nu ook het SKGE ingeschakeld, deze gaan contact op nemen met de praktijk is mij beloofd. Ook worden er geen verwijzingen op verzoek uitgeschreven. Simpelweg niet om dat de telefoon niet wordt opgenomen kun je hier ook niet om vragen. Dit met als gevolg dat je zonder verwijzing bij een specialist komt die jou weer naar huis stuurd of je moet contant betalen. Dit soort praktijken zijn toch onacceptabel?
Dit probleem moet eens daadwerkelijk opgelost worden. Het is een allochtonen wijk waarin de praktijk gevestigd is. De mensen die hier een beroep op doen zijn vaak niet instaat een klacht in te dienen om dat ze de Nederlandse taal niet voldoende machtig zijn. Hier maakt de praktijk naar mijn mening misbruik van en zo blijven we met het telefonisch bereikbaarheidsprobleem zitten.

Gewoon een telefoon die opgenomen gaat worden door assistentes die anderen en mij beleefd te woord staan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gezondheidscentrum Het Zomerhuis over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door amazone