Klacht: artikelen vaak niet in de winkel op voorraad.

op 17 maart 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Vaak komt het voor dat artikelen niet op voorraad zijn voorbeeld iglo spinazie a la creme met regelmaat niet voorradig vandaag ook maar een soort literpak volle yoghurt (geen melkan of campina) hoor van andere mensen ook in de winkel klachten over artikelen die niet aanwezig.
Bij navraag:antwoorden als komt morgen of volgende week ,dit soort oplossingen sta ik niet op te wachten. Het is dat de winkel dichterbij licht voor mij en mede daardoor eerste keur maar een keer houd het op.
Ik heb vandaag aan een (zeer jonge medewerker) mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Je ziet in de winkel vrijwel alleen zeer jong personeel (wekend hulpjes) ook voor de klachten in ontvangst te nemen.
Een tijd geleden werd aan de kassa gevraagt of we alles hadden kunnen vinden! Mogelijk klanttevredenheids onderzoek plegen over met name verkrijgbaarheid van artikelen.
Mocht dit soort problemen niet opgelost worden dan denk ik dat het bij Jumbo en emte een stuk drukker gaat worden. Van een klant weet ik het zeker!

Dat alles van het asortiment verkrijgbaar is. En dat er altijd een manager aanwezig om zaken op te lossen en met alle respect geen wekendhulpje.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 20 maart 2017 om 14:21 geantwoord

Geachte heer van de Moosdijk,

We hebben via een privébericht een e-mail naar u gestuurd.
Er is altijd een leidinggevende in de winkel aanwezig. We gaan deze klacht over het assortiment bespreken met de leidinggevende zodra we weten om welke winkel het gaat.

Jan Linders Klantenservice

Vragen of opmerkingen? Check onze site:

Alle klachten die gemeld zijn door Hub.
x