Klacht: Artikel besteld nog steeds nie ontvangen

Begin april wandbord besteld bij Shaydeys en betaling gedaan, meerdere malen bericht gestuurd, was zogezegd verstuurd, nog steeds niets ontvangen dus gisteren terug een bericht gestuurd met de vraag waar de levering blijft of ev mijn geld terug kan gestort worden, heeft mij na het bericht geblokkeerd op haar fb pagina en via messenger, hoe kan ik nu nog aan informatie geraken ?

Ik zal pas tevreden zijn indien het wandbord word geleverd zoals afgesproken of ik mijn geld terug gestort krijg !!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shaydeys Design

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shaydeys Design nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Shaydeys Design in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht CindyStevedewilde

2 maanden geleden - Het wandbord is bij deze afgeleverd door Shaydeys,in perfecte staat mits wat vertraging wel maar super dat ze zich alsnog aan haar woord gehouden heeft ! Dus bij deze mag mijn klacht als opgelost genoteerd worden mvg De Visscher Cindy

Alle klachten die gemeld zijn door CindyStevedewilde