Klacht: Arrogantie en onwilligheden bij tanden-bleken.nl

op 11 mei 2016 over Zon Webwinkels in de categorie Websites - Building en Hosting

Gelieve hieronder de mail terug te vinden betreffende mijn klacht. Ik zal even opsommen wat hier gebeurt:

* Bestelling voor op maat te maken bitset geplaatst bij tanden-bleken.nl . Een groot logo met ” gratis verzending voor ALLE producten” op hun homepage.
* Onmogelijk te bestellen zonder 5,95€ verzendkosten. Ik maak er geen issue van.
* Enkele dagen later bestelling ontvangen. De bitset was helemaal niet wat ik besteld had.
* Ik neem contact per e-mail en vraag om een oplossing.
* ik krijg een mail waarin vermeld staat dat ik een formulier moet invullen en de bitset op eigen kosten moet terugsturen.
* Ik antwoord dat ik niet akkoord ga, de klant hoeft tenslotte niet op te draaien voor een fout bij de verkoper.
* Ik krijg een beledigende mail retour over een waterslang en een ( Autofill) typfout.
Hieronder de mail:

Geachte mevrouw/mijnheer,

Klopt, wij versturen gratis. Voor meer informatie over uw situatie zie: https://tuinslangkopen.nl/veelgestelde-vragen/

Volgens mij support PayPal niet 7 kalenderjaren J

X
Zon Webwinkels

E-Mail: info@zonwebwinkels.nl

Maandag tot vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.
Zaterdag van 11:00 tot 13:00 uur.

Van: Guy Jacobs [mailto:prism1@skynet.be]
Verzonden: woensdag 11 mei 2016 13:10
Aan: Zon Webwinkels
Onderwerp: Re: Nieuw aanmeldformulier Contact opnemen

Mevrouw,

Het terugsturen kost mij nogmaals 7€. Denkt u echt dat ik ga opdraaien voor jullie blunder?

Bovenop de verzendkosten die ik moest betalen, desondanks de grote vermelding ” gratis levering van alle producten”??

* U kan een voldoende gefrankeerde omslag (7€) naar me toesturen, waarop ik het artikel zal terugsturen.
* U kan me de juiste bestelling kosteloos opsturen
* indien u niet reageert of ik niet kosteloos mijn artikel binnen de 7 kalenderjaren ontvang, open ik een dispuut bij PayPal.

Mvg

Guy Jacobs

Op 11 mei 2016 om 10:46 heeft Zon Webwinkels het volgende geschreven:

Geachte mevrouw/mijnheer,

Graag terug sturen met formulier: https://zonwebwinkels.nl/wp-content/uploads/2016/01/retourformulier-v2.pdf

X
Zon Webwinkels

E-Mail: info@zonwebwinkels.nl

Maandag tot vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.
Zaterdag van 11:00 tot 13:00 uur.

Van: Prism1@skynet.be [mailto:Prism1@skynet.be]
Verzonden: dinsdag 10 mei 2016 16:10
Aan: info@tanden-bleken.nl
Onderwerp: Nieuw aanmeldformulier Contact opnemen

Waarover wilt u contact opnemen?

Klacht
Bestelnummer

6439
E-mailadres

Prism1@skynet.be
Uw vraag

Hallo,

Ik heb mijn bestelling ontvangen. De geleverde bitset is echter helemaal niet wat ik besteld heb. Ik had 2 bits besteld om op maat te maken in warm water. Wat ik ontvangen heb is een enkele bit voor boven en onder, niet op maat te maken.

Ik hoor graag hoe u dit gaat oplossen

Mvg

Guy Jacobs

Ofwel het volledige bedrag retour storten
Ofwel het juiste product opsturen en me de verzendingskosten terugbetalen

Het verkeerde bitsetje is nog in de verpakking, uiteraard nooit gebruikt en tanden-bleken.nl mag het komen ophalen. Ik wil het opsturen, na betaling van de exacte verzendkosten, die ik door BPost zal laten berekenen, tot op de Eurocent na.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zon Webwinkels over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Guy Jacobs

1 jaar geleden - Ik hoop dat, naast de klantonvriendelijkheid, mevr. X eveneens eens wat onderricht krijgt in dat vak.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Zon Webwinkels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Guy Jacobs