Klacht: Arena kaart

op 14 mei 2016 over toppers in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder en ik hadden nog 2 kaarten van de arena met daarop voldoende saldo om drinken en eten te kunnen kopen. Maar het systeem was uitgevallen en er kon alleen met pin betaald worden. Stonden we dan met 2 kaarten met saldo ,contant geld , twee droge kelen 3 en half uur lang. Helaas hadden de medewerkers hier geen oplossing voor. Mijn moeder is suikerpatiënt dus die was niet blij.

Gewenste Oplossing:

Dat er een oplossing wordt komt voor als dit nog een x gebeurt bij een ander.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over toppers

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over toppers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzannebartling