Klacht: Aquisitiefraude

op 02 september 2016 over Rendement in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rendement heeft mij gebeld met de vraag een proefabonnement af te nemen. Ik hoefte alleen verzendkosten te betalen. Ik ging maar akkoord met, maar ik wilde ik wel nadrukkelijk te toezegging dat het automatisch stopt. Dit was het geval volgens de telefonische verkoopster.

Gewenste Oplossing:

Als facturen van verlenging worden kwijtgescholden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Bericht van Rendement

6 maanden geleden - Deze klacht is in behandeling genomen. Wij gaan samen met de klant op zoek naar een passende oplossing. Mocht u vragen hebben dan is onze klantenservice bereikbaar via 010-2433933, via de e-mail klacht@rendement.nl. Met vriendelijke groet, Shera

Reactie van de melder van de klacht franktox

6 maanden geleden - Klacht is afgehandeld zoals ik wenste. Beide abonnementen zijn geannuleerd. Ik heb wel geadviseerd het verkoopteam betere instructies te geven over het correct beantwoorden van vragen tijdens een verkoopgesprek.

Alle klachten die gemeld zijn door franktox