Klacht: Annuleringskosten terwijl school niet is begonnen

op 30 april 2017 over Capabel Onderwijs in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Ik heb me in Februari aangemeld voor de opleiding begeleider specifieke doelgroepen. Aangezien er geen plek meer was in mijn stad en omstreken moest ik wachten tot Mei. Na veel nagedacht te hebben en veel slechte recenties gezien te hebben. Heb ik besloten om de opleiding toch niet te volgen op Capabel en ik had geen papieren opgestuurd want, ik was 1 stuk kwijt. En dat had ik telefonisch al aangegeven, tot mijn verbazing kreeg ik een e-mail waarin stond dat mijn inschrijving is geannuleerd wegens gebrek aan communicatie en dat ik een annuleringsfactuur krijg. Ik vind dat echt belachelijk want ik heb geen enkele les gevolgt of iets dergelijks.. ik heb daarna contact opgenomen en zij probeerden mij te forceren om toch de opleiding te starten terwijl mijn besluit al vast staat

Ik ben tevreden zodra ik niks meer hoef te betalen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Capabel Onderwijs over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs in behandeling genomen

Bericht van Capabel Onderwijs

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Lowka, U ontvangt van de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep per e-mail ([email protected]) een ontvangstbevestiging van uw klacht. Tevens zend ik u het klachtenreglement van Capabel Onderwijs Groep. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs

Heeft op 02 juni 2017 om 13:00 geantwoord