Klacht: annuleringskosten moeten betalen ondanks mijn medische redenen.

op 05 februari 2018 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou ik februari beginnen aan mijn opleiding bij Capabel, helaas is dit voor mij niet meer mogelijk.
Na mijn zware zwangerschap met in de tussentijd ziekenhuisopnames en een zware bevalling en daardoor een operatie was mijn herstel hierna niet optimaal. Ik loop nu al 5 maanden met klachten en ben nog steeds herstellende en niet mobiel door de zwangerschap die ik gehad heb en de operatie.
Mijn kind is gelijk na de bevalling opgenomen geweest en hierna nog meerdere keren opgenomen geweest i.v.m een infectie, heftige reflux en vervolgens ook nog meerdere verslikincidenten. sinds mijn kind is geboren hebben wij geen moment genoten en het was alleen maar ziekenhuis in en ziekenhuis uit.
Door al deze gebeurtenissen heb ik helaas postnatale depressie en Depressieve stoornis aan overgehouden. En hiervoor word ik momenteel behandeld bij een psycholoog.
Mijn partner heeft extra dagen zorgverlof gekregen van zijn werk om voor mij en ons kind te kunnen zorgen.
Ik neem aan dat jullie aan mijn verhaal wel begrijpen dat beginnen aan de opleiding voor op dit moment onmogelijk is.

Ik heb mijn zinnen gezet om aan mijn opleiding te beginnen.
Maar dit gaat helaas niet op dit moment, want ik doe er nu alles aan om lichamelijk en geestelijk weer in orde te zijn.
Mijn psycholoog raad mij ook aan om de opleiding even uit te stellen tot een latere datum.

Dit verhaal heb ik meerdere malen gemailt naar de studentenadministratie en helaas is hier geen begrip voor. ik moet hoe dan ook de annuleringskosten betalen ondanks dat het om medische redenen gaat en ook nog eens om de medische redenen van mijn net geboren dochter. Ik snap dat er voorwaardes zijn en ik heb begrip voor alle regels, maar ik kan niet begrijpen dat de voorwaardes belangrijker zijn dan het menselijke aspect.

Zo een situatie wens ik niemand toe en zo een reactie van capabel maakt alles erger en maakt mijn herstel nog moeilijker. Dus dit vind ik heel heftig en hard van capabel.

Ik hoop en verwacht dat hier alsnog een uitzondering voor word gemaakt.

Groet,

Chaymae Ben Haddou.

Gewenste Oplossing:

Dat de annuleringskosten worden ingetrokken. En dat er een uitzondering word gemaakt, want nogmaals dit gaat om het menselijke aspect en om een baby dat niet zo lang geleden geboren is en zijn moeder kei hard nodig heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Ben Haddou, U heeft bovenstaande klacht ook rechtstreeks bij de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep ingediend. U krijgt daarom van de klachtencommissie een ontvangstbevestiging via het e-mailadres klachten@capabel.nl. Afhandeling van deze klacht gaat daarom dan ook niet via deze site. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 08 februari 2018 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ben Haddou,

U heeft op 8 februari 2018 van de klachtencommissie via het e-mailadres klachten@capabel.nl een brief ontvangen met daarin de afhandeling van uw klacht.

Uw klacht is ongegrond verklaard en Capabel Onderwijs Groep blijft aanspraak maken op de 25% annuleringskosten. Voor de verdere inhoud verwijs ik u naar de brief die u vandaag heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Gerda van Norden
Capabel Onderwijs Groep

Reactie van de melder van de klacht Chaymae.Ben

8 maanden geleden - Ik heb de afhandeling nogmaals gelezen en tot mijn grote verbazing staan er informatie in die totaal niet klopt. Volgens capabel heb ik 2 keer gevraagd of de opleiding doorgeschoven kan worden en dit is 2 keer kosteloos gebeurd. Terwijl ik maar 1 keer hier om heb gevraagd. Heel vreemd en onprofessioneel dat jullie verkeerde informatie doorgeven. Hier heb ik gelukkig bewijzen van dat dit 1 keer is gebeurd

Alle klachten die gemeld zijn door Chaymae.Ben