Klacht: Annuleringskosten

op 05 september 2018 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Ik moet annuleringskosten betalen, ik word hier helemaal gek van. Ik word van t kastje naar de muur gestuurd elke keer aan de telefoon. Ik vind het een te hoog bedrag namelijk €1250,-. Hoe zou ik als een 18 jarige student dit bedrag moeten betalen uit mijn eigen zak. Deze school raad ik echt iedereen af. Ze zouden dit duidelijk ergens met blokletters moeten neerzetten. Want dit is echt een manier van oplichten vind ik. Ik heb me enkel online aangemeld verder geen handelingen gedaan. En ineens heb ik een factuur van €1250,-. Ik weet niet hoe ik dit bedrag ooit ga betalen.

Het bedrag moet geschapt worden, voor het inschrijven van 5 minuten zit een factuurtje bij van €1250,-. Dit is echt niet normaal.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 13 september 2018 om 11:24 geantwoord

Geachte mevrouw Ozcan,

Op 5 september 2018 heeft u een klacht op klacht.nl geplaatst. Op 12 september 2018 heeft u van mij een ontvangstbevestiging ontvangen. Uw klacht betreft de annuleringskosten van de opleiding doktersassistent van Capabel Onderwijs Groep te Arnhem.

De klachtencommissie heeft uw klacht onderzocht en afgehandeld. De conclusie van dit onderzoek vindt u hieronder.

In het kader van de afhandeling van de klacht heeft u op 12 september 2018 van de heer Schoenmakers van de afdeling annuleringen van Capabel Onderwijs Groep een voorstel ontvangen voor de annuleringskosten waarmee Capabel tot een voor beide partijen acceptabele oplossing wil komen.

U heeft gisteravond de heer Schoenmaker laten weten dat u akkoord gaat met dit aanbod.

Wij verwachten hiermee uw klacht afgehandeld te hebben.

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Rzcan