Klacht: Annuleringskosten

op 01 september 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Juli 2017 heb ik informatie opgevraagd voor de studie begeleider specifieke doelgroepen dat van start gaat 4 september 2017 te Utrecht, daarvoor moest je € 75,- betalen voor de definitieve inschrijving ( dit heb ik niet gedaan)
Ze hebben mij een overeenkomst gestuurd voor de opleiding, deze heb ik niet ontvangen en niks getekend en niet terug gestuurd! Er ontbreken stukken zoals mijn diploma om toe gelaten te worden voor de studie, zowel de overeenkomst en mijn ontbrekende stukken heb ik niet ingeleverd omdat ik van de studie afzag. Enkel wat ik wilde was meer informatie over deze studie.
31 augustus ontvang ik een factuur dat ik €1300 moet betalen 25% van de studie omdat ik geannuleerd heb!
Dit kunnen ze toch niet doen?
-ik heb geen overeenkomst getekend
-ik heb geen inschrijfkosten betaald van €75
-ik heb nooit mijn diploma gestuurd naar Capabel om definitief in te schrijven.

Ik ben genoodzaakt juridische maatregelen te nemen tegen deze absurde, onvriendelijke, niet correcte aanpak van capabel!

Het niet ondertekenen van de overeenkomst word niet gezien als annulering staat in de overeenkomst regel 5.2

Hoe zit het dan met de inschrijfkosten van €75 die ik niet betaald heb, daardoor is het al kenbaar dat ik het niet officieel maak en mijn ontbrekende stukken zoals diploma heb ik ook niet toegezonden.

Greta Mehemeti

Gewenste Oplossing:

De 25% annuleringskosten niet hoef te betalen, 1 september 2017 ontvang ik een factuur dat ik €75,- moet betalen voor de inschrijfkosten!! IK HEB ME NERGENS VOOR INGESCHREVEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 14 september 2017 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mehemeti,

U heeft bovenstaande klacht ook rechtstreeks op 1 september 2017 bij de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep ingediend.
Deze klacht heeft de klachtencommissie in behandeling genomen en u heeft op 4 september 2017 een ontvangstbevestiging ontvangen.

Verdere communicatie over de afhandeling van uw klacht gaat dan ook via de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep en niet via deze site.

Met vriendelijke groet,

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Grt.mht