Klacht: Annuleringskosten

op 24 augustus 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Juni 2017 heb ik me aangemeld voor de opleiding maatschappelijke dienstverlening. De aanleiding daarvoor was dat ik een moeilijk jaar had op het mbo en een zeer zekere slagingskans nihil was, tot op het moment dat de uitslag zeker was op 10juni en ik zeker wist dat ik over ben naar mijn laatste jaar van mijn mbo opleiding niveau 4, heb ik daarna nog telefonisch gebeld met het volgende; dat ik de aanmelding wil stop zetten, omdat het niet nodig is en het volgende verteld over mijn aanleiding. Dit zou in orde komen en ik kreeg als advies om niet op de intake gesprekken te verschijnen, maar wat logisch klonk werd gesommeerd naar belachelijk bedrag dat zich de annulerings kosten moet noemen. Geef mij dan een reden waar op dit bedrag is op gebasseerd ik heb amper een les gevolgt nog een stap gezet in het gebouw.

Ik ben van mening dat dit niet kan, sterker nog als je niet komt opdagen en daarbij al duidelijk hebt aangegeven dat je de opleiding wil stop zetten via de telefoon en als eindstand een factuur krijgt met de annulerings kosten dan is er kennelijk iets niet goed gegaan in uw administratie en niet de mijne.

Als ik simpelweg niets meer hoef te betalen ben ik pas tevreden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MZZ