Klacht: Annulering wordt niet afgehandeld

op 18 januari 2014 over Koffietheeplaza.nl in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 december 2013 hier een aantal verschillende soorten koffie besteld als geschenk voor iemand.
Omdat later bleek dat koffie niet op tijd leverbaar zou zijn order geannuleerd op 23 december 2013.

Geld zou terug geboekt worden.

Op 9 januari 2014 contact gezocht met bedrijf omdat geld nog niet terug was gestort.
Zelfde dag reactie dat het voor het weekend terug gestort zou zijn.

Op 15 januari 2014 nog steeds geen geld en wederom mail gestuurd of en wanneer het overgemaakt is.

Hierop helemaal geen respons gehad.

Vandaag 18 januari 2014 nog steeds geen geld of reactie.

In eerste instantie zeer meewerkend met annuleren maar nu is het licht uit gegaan daar.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval mijn geld terug.

En ter compensatie misschien 50% korting op mijn volgende bestelling (als die er ooit nog gaat komen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koffietheeplaza.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jacco