Klacht: Annuleren van een verloren bestuurderskaart

op 19 juli 2017 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Ik merkte gisteren dat ik mijn bestuurderskaart kwijt was heb werkelijk alles afgezocht maar kon m niet vinden dus uiteindelijk gisterenmiddag toch maar een nieuwe aangevraagd bij kiwa en deze om 14.03 online via iDEAL betaald en ga ik daarna mijn auto uitladen en vind tussen de stoel mijn bestuurderskaart dus ik meteen om 14.51 contact gelegd met kiwa om te vragen of ik de kaart nog kon annuleren maar loop daar tegen een muur op dat wil je niet weten want dat kan dus niet wel vreemd in een tijdperk van computers waarin alles bijna mogelijk is .ik kon die 117 euro eigenlijk niet missen maar ja je moet wel want anders mag je niet meer rijden helaas..daarna nog een keer gebeld maar weer loop ik tegen een muur bij kiwa. Nu spreek ik gisterenavond een vriendin en haar vriend heeft hetzelfde meegemaakt afgelopen maart en zij heeft ook de dag erna contact gelegd met kiwa en bij haar is de nieuwe aanvraag geannuleerd en zij heeft binnen een week haar geld terug gehad op de rekening. Dus ik vandaag maar weer contact gelegd met kiwa maar zij blijven star en zeggen niets te kunnen doen en zeggen dat ze nu ineens een nieuw systeem hebben maar daar hebben ze het gisteren totaal niet over gehad . Blijf het toch vreemd vinden dat een vriendin ook alles digitaal heeft gedaan en zij haar geld wel terugkreeg en dat dat nu ineens niet meer mogelijk is . En ja dan kun je een klacht indienen bij kiwa en als je dan leest hoelang de klachtenafhandeling duurt (dit staat op hun site) dan zakt de moed je in de schoenen 8 tot 12 weken en ook vreemd dat ik niet een supervisor van degene die je aan de lijn krijgt krijg te spreken en dat je je klacht niet bij een overkoepelende organisatie die toezicht houd op kiwa neer kunt leggen maar alleen bij kiwa zelf dat vind ik ook maar raar . Zij behandelen klachten zelf af zeggen ze. Zou graag willen weten of ik hier niet verder mee kan want ben het totaal niet eens met hun beleid
Mvg Angelique vd kamp

Wil dat de kaart geannuleerd word en wil mijn geld terug want kon het eigenlijk niet missen dat geld

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

Bericht van Kiwa

4 maanden geleden - Wij hebben uw klacht ontvangen en geregistreerd. Een bevestiging van ontvangst is per e-mail naar u verzonden. Met vriendelijke groet, Kiwa Register B.V.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiwa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiwa

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sacha1999.