Mijn Klacht:
Goedenavond,
Ik heb een klacht. Afgelopen week heb ik een KLM flying blue AMEX kaart aangevraagd omdat mij een aantal voordelen werden voorgelegd.
Nu heb ik vandaag 2 verschillende vluchten geboekt van Rotterdam naar Valencia voor 2 personen per vlucht.
Vanwege de verschillende periodes kon ik er geen enkele boeking van maken.
Nu werd ik aan het eind geconfronteerd met totaal 15 euro aan transactiekosten voor het gebruiken van mijn AMEX flying blue kaart. Jullie noemen dit een corporatie card, maar ik heb deze gewoon particulier aangeschaft.
Nu kom ik er net achter dat als ik met mijn Mastercard had geboekt geen extra kosten zouden zijn.
Ik vind het belachelijk dat ik een kaart gebruik met Transavia (KLM) samenwerking erop en ik vervolgens hierdoor benadeeld word.
Ik verwacht deze transactiekosten terug te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Patrick Trijsburg
Gewenste Oplossing:
Geld terug.
