Klacht: Alphen aan Den Rijn

op 06 augustus 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Vandaag was ik in Alphen aan Den Rijn ik wilde even mijn haar laten knippen. Ik weet dat je soms best lang moet wachten. Maar in de 45 minuten dat ik daar op de bank zat te wachten met nog 2 andere mensen heb ik met verwondering gekeken naar de 3 kapsters die met een toch nog redelijk volle bank in die 45 min. Alle 3 pauze hebben gehouden waarvan er 2 zelfs tegelijkertijd terwijl er toen dus nog 1 dame aan het knippen was. Na 30 minuten liep er al 1 dame de deur uit en zelf moest ik na 45 minuten gaan omdat ik nog 8 minuten had om bij mijn auto te komen wegens betaald parkeren. Toen ik de deur uitliep heb ik dit ook wel gezegd. Ik vind het niet kunnen dat als er nog veel klanten zitten en je bent met 3 dat er 2 tegelijk pauze gaan houden slecht voor de klandizie. Ik was daar van 10 voor half 2 tot 5 over 2. Geen lunchpauze meer volgens mij. Dit was absoluut klantonvriendelijk.

Als er 3 kapsters zijn zou je mijns inziens alleen pauze moeten nemen en alleen als je geen mensen in de wacht hebt zitten zou je samen pauze kunnen nemen die voor 1 van de 2 ophoudt als er klanten binnen komen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SandraMoes