Klacht: allround vitality oplichting

op 18 september 2014 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik werd gebeld door allround vitality of ik test tabletten wilde. Ik ontving ze pas met 2 weken, terwijl de opzegperiode 2 weken is. Heel slim van ze. Ik heb niks per mail, noch per post ontvangen.
Ik kreeg hartkloppingen en een raar gevoel in mijn keel.
En ik ben nu 9 dagen te laat volgens hen. Ik betaal niet en laat de rechter maar komen. Ik betaal niet voor iets wat me gezondheid kapot maakt.

Als ze mijn zogenaamde contract terug nemen wat ik nooit geb ontvangen op papier.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door s de graaf