Klacht: Alcoholslot word stopgezet omdat er te weinig deelnemers zijn

op 02 oktober 2016 over CBR in de categorie

Daar zijn we weer ik had nu 4 oktober mijn laatste uitlezing en beëindigen alcoholslot, nu kreeg ik 23 september een leuke brief met dat minister van infrastructuur, het alcoholslot per direct stop heeft gezet ik vind dit wel een beetje te ver gaan , ik en me medekandidaten hebben het netjes af moeten maken ma vanwege te weinig deelnemers word het stop gezet en krijgt iemand die hem mischien 1 jaar erin heeft zitten in zijn auto krijgt 1 jaar kwijtgescholden en zijn geld terug van drager net zoals van cbr terwijl ik nog 2 weken had te gaan , normaal was het dan zo 4 oktober uitlezen dan krijg je brief van cbr dat je rijbewijs kan aanvragen dan afspraak maken met drager uitbouw alcoholslot,, maar door dit akevietje van onze minister gaat het dus nog langer duren voordat mijn alcoholslot eruit gaat nu mag ik dus ook nog eens 32,80€ betalen voor een eigen verklaring word me dan telefonisch medegedeeld ja u munt hem uitbouwen maar dan mag u niet rijden totu de brief van ons heeft ontvangen eigen verklaring dus u moet op de eigen verklaring wachten die ik dus niet gekregen zou hebben als ik gewoon 4 oktober mijn laatste uitlezing zou hebben gehad dus 4 weken wachten vanaf 23 september dan mag ik nog eens na de gemeente om rijbewijs aan te gaan vragen en als ik die dan in bezitheb mag ik drager gaan bellen en dan mag ik eens gaan uitbouwen van me slot, dus zo heb je je alcoholslot nog meer dan 1 maand in je auto terwijlik normaal voor 10 oktober klaar was met uitlezen rijbewijs en uitbouw ,, ik zeg hoe compenseren jullie dat want het is klaar 4 oktober,,, nou antwoord was kunnen we niks aan doen vanwege dit onverwachte besluit van de minister van milieu en infrastructuur meneer schultz, nou bedankt dan dat wij 2 jaar af hebben moeten maken en dan mogen we ook nog eens 4 weken wachten gaan op een eigen verklaring dit is gewoon een rotstreek waarom een eigen verklaring die had iktoch ook niet nodig gehad als ik nu t oktober mijnuitlezing hadgehad de afspraak stond toch al gepland,, ik vind dit totale onzin van cbr met hun eigen verklaring waarom hadden we ook niet nodig gehad als alcoholslot van kracht was gebleven maar blijkbaar mensen die nog 1 jaar te gaan hadden krijgen hiermee wel een vrijbrief van 1 jaar en ik heb me wezenloos betaald,en me 32,80 € die hebbben ze ook alweer binnen krijg je dit terug tuurlijk niet,, ik vind dit maar de grootste en smerigste streek die ze uit hadden kunnen halen dubbel genaqid zijn wij,ik en heb ook geen goed woord meer over over deze malafide instanties

Ze betalen me wel van het laatste half jaar mijn kosten terug wauwww 125 cbr maar hoe zit het dan met de laatste 6 maanden van drager nee da krijg je de laatste maand van terug en mensen die nog 1 jaar het slot erin moesten hebben krijgen dus 1 jaar geschonken en me 32,80 € voor die eigen verklaring wat ik normaal ook niet moest betalen door het stoppen van dit slot moet ik het wel in 1x betalen hoe compenseren ze de dagen dat het slot langer erin zit terwijl ik 4 omtober klaar zou zijn en door dit toedoen ik een eigen verklaring moet betalen van32.80€ want er wordt wel lekker gezegt u kunt hem toch laten uitbouwen mag u wel niet rijden totdat u de eigen verklaring heeft ontvangen ,, die had ik ook niet nodig nadat ik 4oktober me laatste uitlezing had gehad , maar een oplossing voor de mensen die een slot hebben daarkomen ze niet mee of dat ze ff deze mensen voorrang geven zodathet slot zo sn3l mogelijk eruit kan mogen we nog 4 weken op eigen verklaring wachten nouu bedankt dan cbr

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alonso1980