Klacht: Al maanden geen toeslagen ontvangen, na wijziging rekeningnummer.

op 27 januari 2014 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik van mijn ‘oude’ bank kreeg te horen dat er werd overgestapt naar een andere bank, en daardoor dus een nieuw rekeningnummer zou krijgen, heb ik meteen contact opgenomen met de belastingdienst.
Volgens de medewerker was ik ruim op tijd, en zou ik voortaan de toeslagen op mijn nieuwe rekeningnummer gestort krijgen.
Maar na al heel veel telefoontjes naar hen, en verschillende papieren te hebben getekend, heb ik nóg steeds niets ontvangen!
Telkens krijg ik te horen: “Ja mevrouw, binnen 20 werkdagen krijgt u het nu écht uitbetaald!”.

Vanaf oktober ben ik onderhand al bezig. Het is nu bijna februari!

Gewenste Oplossing:

Het geld meteen overmaken. Uiteraard alles in één keer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FionaDr88