Klacht: al bijna 3 maanden bezig voor verzilvering

op 10 september 2018 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al bijna 3 maanden bezig om de bon voor mijn zoon te verzilveren. Onze dat kunnen nooit en als ik dan de data opgeef die zij aangeven, dan duurt het bijna 2 weken voordat ik hoor dat die dat vol zijn en dus ook weer niet kunnen. Nu verloopt de bon op 10 oktober maar kunnen zij de activiteit alleen maar aanbieden na 20 oktober.
Ik ga ervan uit dat dat geen probleem moet zijn.

Gewenste Oplossing:

Als er eindelijk een keer een datum doorkomt, als dan ook mijn bon nog gewoon wordt ingenomen en anders wil ik het geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Event-Store.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mthjg