Klacht: al 7 weken geen inkomende mail

op 26 december 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Mijne Heren

Mijn geduld raakt nu eindelijk na bijna 7 weken op, geen email niemand die iets eraan doet bij XMS, geen respons, ik ben het spuugzat.
Ik heb geen idee of jullie dit lezen of dat er iemand is die van plan zou zijn hier enige aandacht aan te geven, maar ik schrijf dit toch maar en als ik niet direct hier een passend antwoord op krijg gaat dit naar de media. Het is ronduit onbeschoft zoals jullie met je relaties om gaan en het kost mij ook nog eens geld voor diensten die ik wel moet betalen maar niet krijg.

Begin november krijg ik de mededeling van mijn relaties dat mijn postbus vol is terwijl er niets in mijn postbus of XMS webmail aanwezig is.
Meteen gebeld met de service en krijg te horen dat ze dit zullen herstellen. Een week daarna wederom gebeld maar helaas het is zo druk dat ze de telefoon niet aan kunnen nemen. Tot op de dag van vandaag kunnen ze dat nog steeds niet dus maar eens via klacht.nl en rechtstreeks een brief gestuurd met reactie nul.
Tot eind november iemand van webcare belt om te vragen of alles in orde is, maar er is niets in orde dus gaat hij aan het werk en zou na het weekend terug bellen.
Na het weekend terug gebeld dat zij het niet kunnen vinden dus een andere collega zou het uitzoeken, verder nooit meer wat gehoord.
Maar weer eens een brief naar klacht.nl en de support afdeling van XMS, wederom geen reactie.
Op 7 december krijg ik het bericht van XMS dat het probleem is opgelost, maar helaas er is niets veranderd nog steeds geen inkomende email, dus een dooie mus.
Weer gebeld en er wordt aangenomen heel verrassend en ik krijg te horen dat het nu de aandacht van hoofd van de afdeling, ene Jeroen, heeft gekregen.
Maar helaas deze Jeroen laat ook weer niets horen en er gebeurd niets. Dan krijg ik op 19 december een bericht van XMS dat mijn brief van 20 november op de afdeling is aangekomen en dat ik de volgende moet bellen met het opper team want het moet toch lukken. Helaas ik heb gebeld en ze nemen weer de telefoon aan maar wordt er na 16 minuten wachten weer opgegooid en ze bellen gewoon niet weer terug, terwijl ze nummerherkenning hebben.
Ik voel mij vreselijk in de maling genomen door een firma die niet goed zijn verplichtingen na kan komen en vraag mij af wat ik nu nog moet doen.

Ik hoop dat er wat gebeurd vandaag met deze brandbrief anders gaat hij volgende week naar het programma kassa, ik vind het niet de elegante manier maar ik zou het nu niet meer weten waar ik mijn recht moet halen om te krijgen wat ik besteld en betaald heb.

Groeten,

F.J.Muns
0653453276
fritsmuns@gmail.com ( omdat mijn XMSnet niet werkt )

aub. webmail

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 08 januari 2013 om 13:54 geantwoord

Beste meneer Muns,

U heeft gisteren telefonisch contact gehad met onze klantenservice, samen met onze collega heeft u toch verder de mailbox kunnen legen.
Vanaf dit moment ontvangt u weer e-mail en kunt u volledig gebruik maken van de webmail, uw klacht wordt daarom gesloten.

Tim de Jongh
XMS Webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fritsmuns