Klacht: Al 6 weken geen folder gehada

op 15 mei 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bernhardstraat Velden al 6 weken geen reclamefolder meer gehad

Gewenste Oplossing:

Als die weer in de bus valt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 17 mei 2016 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van 't Hek,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend dat u geen folder meer van ons ontvangt. Ik geef uw adresgegevens door aan aan het verspreidingsbureau, zodat ze de bezorger er op aan kunnen spreken en controleren.

Natuurlijk kunt u onze folder ook online lezen of meenemen in onze supermarkten.

Ik wens u een fijne dag en graag tot ziens in onze supermarkt.

Met vriendelijke groet,

Jan Linders Supermarkten BV
Afdeling Klantenservice

PS. Heeft u in de toekomst nog een vraag of opmerking over een product of onze winkels? Neem dan gerust rechtstreeks contact op met de Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website www.janlinders.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Kwekkertje