Klacht: Al 6 maanden geen Fox Sport Go

op 01 februari 2014 over Fox Sports in de categorie Tv- en Radio programma's

Ik ben al een half jaar bezig om het voor elkaar te krijgen wat EREDIVISIE LIVE wel kon namelijk het voetbal kijken op mijn Samsung Tab 2. Ik heb vele malen contact gehad met de klantenservice zowel via de mail als telefoon, deze mensen horen de klacht aan en geven deze dan door aan de technische dienst, maar ik denk dat ik toch mag vragen of er werkelijk serrius naar deze problemen die vele mensen met mij ook hebben namelijk steeds als je beeld krijgt dit steeds vast loopt word gekeken.Op mijn vraag waarom als er voor abonnees te winnen een wedstrijd op het open kanaal word uitgezonden dit dan wel probleemloos op de tablet is te volgen kan niemand mij een antwoord geven maar ik vind het erg vreemd dat als ik dan weer kijk op het dik betaalkanaal dit weer niet kan

Ik ben al erg blij als ik weer gewoon het voetbal op mijn tablet kan kijken zoals dit voorheen bij EREDIVISIE LIVE perfect wel ging, maar het zou Fox Sport sieren als ze de mensen die nu al een half jaar klagen dat het product Fox Sport go wat ze leveren niet voldoet, deze mensen te gemoed komen in de bel kosten die ze moeten maken om door te geven dat door falen van Fox Sport ze niet kunnen kijken.Uiteraard zouden ze ook een maand gratis kijken of zoiets moetengeven voor alle leed die ze hebben veroorzaakt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fox Sports

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fox Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door olie