Klacht: Al 3 weken geen tv

op 14 juni 2018 over Stipte in de categorie Alles-in-1

Vandaag maar zelf weer contact opgenomen ( ik zou eergisteren teruggebeld worden) om de status te weten.
De monteur is ingepland en neemt binnen een week contact op.??
Laten we voorop stellen dat van klantenservice hier absoluut geen sprake meer is!
Ik betaal ruim 50 euro per maand aan een dienst die niet te leveren is.
Ik kon een verzoek tot restitutie in dienen. Nou het lijkt wel een doe het zelf firma. Wellicht dat jullie eens contact met uw klanten kunnen opnemen voor een oplossing!
Het enige wat ik aan de telefoon of per mail te horen krijg zijn excuses voor het ongemak. Nou daar ligt de zolder inmiddels van vol!
Wij zijn nu 3 weken verder en nog geen tv!! Ben er eigenlijk helemaal klaar mee!
Dit loopt nu al van 29 mei er is een monteur hier geweest heeft alle kabels uitgetrokken, zelfs die van het huisalarm en de tv rechtstreeks op het modem aangesloten. niets werkt. Het antwoord van de monteur was letterlijk dan weet ik het ook niet meer. Als hij het niet doet moet u maar weer bellen….
Ik blijf niet bezig zeg…. ben me ondertussen aan het oriënteren voor een andere provider want dit slaat gewoon HE-LE-MAAL nergens op!

Als er weer TV is

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stipte over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stipte in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stipte een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stipte

Heeft op 18 juni 2018 om 09:44 geantwoord

Geachte heer Slootmaekers,

Bedankt voor uw bericht en uw klacht. Wij vinden het uiteraard vervelend om te horen hoe alles is verlopen. Momenteel hebben we opnieuw een monteur ingepland die de problemen zal verhelpen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Stipte

Heeft op 19 juni 2018 om 20:56 geantwoord

Dit is geen oplossing! mail wordt gewoon niet beantwoord. De excuses van stipte daar heb ik de zolder van vol liggen. Nog steeds GEEN tv. Dus begrijp niet waarom er opgelost staat...

Alle klachten die gemeld zijn door lexenlin