Klacht: Al 2 maal een Nieuwe Garmin NUVI 2589LMT ontvangen en 3x ter reparatie aangeboden, werkt nog steeds niet

op 18 augustus 2017 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Reeds 5x een serieuze klacht gehad met mijn Garmin NUVI 2589 LMT. Garmin verschuilt zicht achter MediaMarkt en MediaMartkt verschuilt zich achter Garmin. Het probleem is dat de Garmin regelmatig niet reageert op de sateliet (laatste keer duurde het 10 minuten voordat deze contact maakte). De navigatie valt uit en dan wordt het scherm zwart en is niet meer te benaderen. Heel in de verte zie je nog wel een schim van de route, maar niet meer benaderbaar, lichter te stellen of wat dan ook.

Voor de 5e keer naar de service afdeling van MediaMarkt gebracht.. Wederom kwam deze retour met een uitermate flauwe melding dat de navigatie wat donker ingesteld stond, terwijl de klacht was dat deze heel flauw op de achtergrond iets liet zien en verder niet in beweging te krijgen was. Ook zou de navigatie leeg zijn en hebben zij deze opgeladen. Beiden onzin …. de navigatie was opgeladen en ook de achtergrond stond niet te donker. Verder is er een update gedaan en zou ik hier wederom genoegen mee moeten nemen.

Het is nu de 5e keer dat ik terugga met dit navigatiesysteem. Bij MediaMarkt verschuilen zij zich achter Garmin en de regels die zij hebben en ondertussen blijf ik gefrustreerd omdat ik een navigatiesysteem gekocht heb die het regelmatig niet doet, onbetrouwbaar is ook.

Ik heb de navigatie achter gelaten bij Media Markt en aangegeven dat ik er klaar mee ben, ik nu het aankoopbedrag retour wil. Ik niet meer geloof in deze navigatie aangezien deze niet betrouwbaar is en regelmatig niet werkt. Mediamarkt werkt niet mee. Als het nu nog één keer voorkomt dan pas zijn zij bereid tot het ontbinden van de koop en het geld te retourneren. Echter als ik het probleem meldt, komt de Garmin van de reparatie retour met flauwe oplossingen als een update gedraaid en het scherm lichter gezet!!

Ontbinding van de koop en geld retour. Geen vertrouwen meer in het apparaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garmin

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garmin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne R