Klacht: Agressieve, scheldende en intimiderende security Kalverstraat

op 06 augustus 2017 over Kiko in de categorie Beauty & Wellness

Op 5/8/17 om half zes door de security medewerker zeer onbeschoft behandeld, eerst wegens het openen van een doosje waar een mini mascara een wenkbrauwpotlood in zat. Dat mocht niet. Hij kon niet zonder geladen toon uitleggen waarom dit niet mocht (stond trouwens nergens aangegeven). Mijn vriendin ontving even later dezelfde waarschuwing. Ook dit ging niet zonder een zeer klantonvriendelijke toon. Toen ik hem met zijn klantonvriendelijke gedrag confronteerde, werd zijn toon nog brutaler en moest ik volgens hem mijn zonnebril afzetten. Een reden hiervoor kon hij niet zonder agressie benoemen en hij schold me daarna uit voor mongool. Ik heb daarop zijn naam gevraagd omdat ik een klacht wilde indienen wegens zijn onbehoorlijke gedrag, deze weigerde hij geven. Op mijn verzoek, vertelde de caissière dat zijn naam Remy was. zijn lengte was ongeveer 1.85 cm, korte zwarte haren en bruine ogen. Leeftijd naar schatting rond de 20 jaar. Mijn inziens is deze man niet geschikt om met klanten om te gaan en hij bezorgt het bedrijf een slechte naam. Ik heb op deze site al kunnen lezen dat mijn klacht niet de eerste vergelijkbare klacht is. Blijkbaar is dit probleem nog steeds niet door het management aangepakt! Ik verzoek het management daarom om naar de camerabeelden te kijken. De kassière gedroeg zich wel netjes, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat zij de juiste naam heeft genoemd van betreffende medewerker. Op de bijgevoegde kassabon (van mijn vriendin) staat dat haar naam Kayleigh is. Ze gaf helaas geen informatie over waar wij met onze klacht het best terecht zouden kunnen. Ik concludeer daaruit dat zij de security medewerker niet bereid is te helpen om zijn gedrag in de toekomst te verbeteren. Jammer.

Excuses zou fijn zijn, maar vooral lijkt het me belangrijk dat dit nu, naar meerdere ontvangen klachten, opgepakt wordt met betreffende persoon in het kader van zijn functioneren, zodat dit gewoon niet meer voorkomt. Klanten agressief benaderen en uitschelden kan echt niet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiko

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Angelique