Klacht: Agressief en intimiderende security

op 29 juni 2017 over Kiko in de categorie Beauty & Wellness

Hallo,

Ik heb er alle begrip voor dat winkeliers maatregelen nemen om diefstallen te voorkomen maar dit mag niet ten koste van klanten die ter goeder trouw zijn.
Zo was ik zondag 25 juni 2017 rond 17u in de Kikowinkel in Kalverstraat te Amsterdam en teste ik meerdere lipsticks adhv de testers. Ik wil vervolgens een bepaalde lipstick kopen en zoek naar het juiste nummer. Omdat deze zich helemaal aan de andere kant dan de plaats van de tester bevond, open ik even het flapje van het doosje om te checken of het de juiste lipstick is. Ik word meteen op een agressieve en intimiderende manier aangesproken door de security agent. Volgens hem is het openen van doosjes gelijk aan diefstal en zou hij de politie bellen. Nergens in de winkel hing uit dat dit niet mocht, noch waren er verkoopsters die je konden helpen/adviseren want beide verkoopsters deden de kassa. Deze laatste waren echter wel vriendelijk en correct en verontschuldigden zich voor het gedrag van hun collega. Zij vertelde. Op een normale manier waarom geen doosjes geopend mogen worden en dan aanvaard ik dat. Ik nodig de zaakvoerder uit om de camerabeelden te bekijken zodat hij/zij kan zien dat ik op geen enkel moment de intentie had tot stelen en vooral op welke manier de bewakingsagent omgaat met klanten.

Behulpzaam en vriendelijk personeel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiko

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandrapolfliet