Klacht: Afwerking

op 02 september 2016 over Belisol in de categorie Klusbedrijven

Bij het plaatsen is een ruit kapot gesprongen. Kan gebeuren. We wachten nu al meer dan 11 weken op vervanging. De rest van de afwerking, vensterbank, nieuw paneel, wachten we ook nog steeds op. Bellen en mailen levert niets op. Deze week zou de ruit geleverd worden, maar we hebben nog niets vernomen. Er is geen communicatie; vakantie periode kan, maar neem ons mee. We hebben veel orders geplaatst, dienen met respect behandeld te worden. Niemand neemt de verantwoordelijkheid. Verzocht om een klachten procedure, maar deze niet ontvangen.

Nieuw ruit. Vensterbank gerepareerd, paneel vervangen. Maar bovenal, communiceer met ons en laat ons niet steeds bellen of mailen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belisol over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belisol in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belisol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belisol

Heeft op 21 september 2016 om 11:17 geantwoord

Mevrouw Bongertman, ik begrijp van onze zaakvoerder in Belisol Dronten dat er contact is geweest en dat het probleem is opgelost? Kan u bevestigen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met de geboden oplossing? Dan kunnen we dit dossier in onze service-na-verkoop afsluiten. Dankuwel en met vriendelijke groeten, Wim - team marketing

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Bongertman