Klacht: Afspraken na 6x bellen nog niet serieus genomen.

op 17 augustus 2017 over Belisol in de categorie Klusbedrijven

Op 29 maart 2017 hebben wij voor een bedrag van €21.500 aan kunststof kozijnen incl. dakkapel gekocht. In de bovenlichten is glas in lood afgesproken. Hiervoor dient de glazenier natuurlijk de maten van het glas door te krijgen. Immers dient hij het juiste glas te bestellen.Na weken achtereen telefonisch contact te hebben gehad met Belisol Tilburg, Belisol Breda en de glazenier, heeft Belisol nog steeds geen maten doorgegeven aan de glazenier. Het gevolg is dat de ramen naar alle waarschijnlijkheid niet op tijd klaar zijn. Belisol is wel snel met het sturen van een aanbetalingsfactuur van € 8.600 maar is niet in staat om de maten van een paar ramen door te geven. Als het vertrouwen niet hersteld wordt en de contractuele afspraak van complete levering en plaatsing niet nagekomen kan worden, zijn wij genoodzaakt om rechtsbijstand in te schakelen.
Wij zijn benieuwd of deze klacht de kinderlijk eenvoudige actie van het doorgeven van de maten aan de glazenier nu wel mogelijk is.

Wij zij tevreden als:
- Belisol ons serieus neemt;
- bevestigd dat de maten aan de glazenier zijn doorgegeven;
- wij vooraf een voorbeeld van de glazenier hebben mogen bekijken
volgens afspraak;
- de levering en plaatsing volgens afgesproken datum heeft plaats
gevonden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belisol over deze klacht.

Bericht van Belisol

3 maanden geleden - Beste Olaf, ik neem het op met onze collega's in Breda/Tilburg. Omwille van de verlofperiode kan het iets langer duren alvorens we kunnen antwoorden. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groeten, Wim - team marketing Belisol

Alle klachten die gemeld zijn door Olav van Berkel