Klacht: Afspraak niet nakomen voor de 3e keer.

op 29 juli 2016 over RRS in de categorie Loodgieters

op 27-07 heb ik een afspraak gemaakt met RRS om thuis te zijn tussen 08.00 uur en 13.00 uur, om ongeveer 11.00 uur kreeg ik een telefoontje dat de monteur s’nachts had moeten werken? en niet kon komen en er was ook geen andere monteur!
Afspraak gemaakt voor de volgende dag (28-07) tussen 08.00 en 12.00 uur, er kwam opnieuw niemand, om 13.40 uur belde de monteur mij op om te zeggen dat hij voor een gesloten deur stond, ik heb hem de situatie uitgelegd, hij begreep dat ik niet langer kon wachten maar het werk liep uit!
Opnieuw RRS gebeld, ze hadden het hele verhaal in de Computer staan en ook van de monteur gehoord, opnieuw een afspraak gemaakt! Nu voor de 29e! om 08.00 uur. Er is mij beloofd dat ik de eerste zou zijn waar de monteur langs zou komen, het is nu intussen 09.05 uur, ik heb wéér RRS gebeld waar de monteur uithing, IK WAS DE EERST VOLGENDE!!!!!.
Dit is een belachelijke situatie, ik ben ZZP-er, ik heb even een snel reken sommetje gemaakt en deze grap heeft mij nu op dit moment al €560,- loon derving gekost.
Belachelijkdat dit gebeurd, ik ga nog verdere stappen nemen!

Aart.

Hoezo tevreden???????????

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aart Hanekamp