Klacht: afspraak niet nagekomen ivm grafiti in algemene ruimtes

op 11 oktober 2016 over Alliantie in de categorie Woningcorporaties

helaas is er geen actie ondernomen op het volgende ik ben al ruim 2,5 week samen met buren aan het bellen voor grafiti in de algemene ruimtes van het maastrichtkwartier 131 er is grafiti gespoten op de deurklinken van de deuren naar de galerij en op 1 van de binnenramen dit heb ik vanavond zelf schoongemaakt.er werd mij vorige week donderdag verteld dat er meteen gekeken zou worden door de wijkbeheerder en hij diezelfde dag nog actie zou ondernemen dit is helaas nog niet gebeurd vandaar dat ik zelf maar begonnen ben met het verwijderen hiervan wat natuurlijk niet de bedoeling is

Ik ben tevreden als u dit bericht morgen leest en met morgen bedoel ik woensdag 12 oktober.er meteen actie wordt ondernomen en er een bedrijf komt om de andere grafiti weg te halen.zoals u begrijpt heb ik daar nu geen vertrouwen in en is het aan u om het tegendeel te bewijzen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alliantie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alliantie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klimop24